Vacker....

Ja då var man 3 knutor fattigare.....
Bedövningen e´ ju abslout inget att hurra för....ont som s...n....
Men jag var en tålig patient tyckte doktorn...tack tack.
Första knutan gick lätt, men sen nr 2 var infekterad....så den satt "fast" ...
hade han aldrig sett innan...sa han....men den kom ut den oxå....grå och rälig...likande en måsskit...sa han.
Tack vare denna åkte jag på en antibiotika kur oxå...tackar vi för!!!!!
4 kapslar om dagen...kul jag som inte tycker om att svälja vanliga tabletter!



Nr 3 var den största, satt i nacken....den visade sköterskam mig....oj ja så fin så...
Läkaren tyckte inte om mitt hår....det var överallt och ingenstans....
han bestämde att tills nästan gång skulle jag ha skaffat punkfrisyr...mode nu enligt honom....tror inte det du!
Men sköterska pysslade om och torka bort osv....gjorde en liten fin omläggning....så nu är man vacker

 

Ja, ingen hårtvätt denna helgen....kul!!!!!!

Enligt ssk skulle det inte blöda mer nu...men shit nu när jag sitter här och skriver så känner jag nått som rinner...vänta ska hämta kameran....



nä men oj...mer blod...känner mig reda för halloween...

tanken som slog mig är nu......MINA GENUKNÖLAR!!!!!!
Jaja....då är man lite mindre smart nu då....har lite mindre hår....
lite mer plåster....lite bedövning i knoppen....jaja...livet leker...

Skoja bara ....

ha en bra dag alla!!!
Jag tänker ta det lugnt resten av dagen ....känner jag i huvudet!!!
Ska bara köra till fritids för barnen ska bli fotade...Alexander får ha andra kläder för det var oömma som gällde i skolan idag...och det behövs kanske inte på fotot.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Blodet droppar, blodet droppar... ta och sätt på ett plåster då för f..n ( Detta var slutet på en historia ). Tur att det inte är scottarna eller något annat skoj på gång denna helgen då, hahaha. Jag får mitt på måndag ( tandis o sprutor i gommen). Det är visst fler än jag som tycker att det är det värsta stället att få sprutor på haha. Sköt om dig nu, och ta det lilla lugna. Sov gott./ Suss

2009-10-08 @ 21:28:01
Postat av: Maria

Usch tandläkaren...ingen höjdare. Hoppas det går bra! Har sovit gott men har en fruktansvärd huvudvärk idag. Jobb till 16.30. Sen helgen. Du jobbar oxå i helgen igen? Kram

2009-10-09 @ 06:33:39
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ny rotfyllning( här kan jag hålla mig för skratt). Helg jobb... det bästa som finns trallalla. 16.15 idag, 11,15 tim imorn och till 16 på söndag. Du själv - det var ingen bra plannering! Skulle nog vart hemma och vilat. Kanske byta med någon?./ Kramis Suss

2009-10-09 @ 18:17:57
Postat av: Maria

har min "lyxhelg" 7.30-13.00 båda dagarna.

2009-10-09 @ 18:41:45
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0