Fredagsmys!!!!!!!

Ja då har man en ledig helg att se fram emot.
Alexander har varit hemma idag...hostat hela natten...



Dettta kallar jag fredags mys....kakelugnen, pyjamas och mys med favoritmjukisen Dennis.

Själv jobbade jag 6.45 -12.15..sen hämtade jag Isabelle i skolan när hon slutade och så blev det shopping till halloween.
Halloweendisco i skolan ikväll...så jag har skickat dit min egen lilla djävul....





Ja vad ska man säga....

Själv blir det soffan med Idol ikväll.....förhoppningsvis något gott att tugga på  också...

Önskar alla en skön helg!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lill killen skulle behöva lite cocilliana, så att han får sova på natten. Man blir ju alldeles slut att hosta dag o natt. Är ledig i helgen (ootroligt). Nu blir det "shopping" för hela slanten. Tar oss en sväng till Jönköping imorn. Ha en bra helg själv! / Suss

2009-10-23 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0