Fixat för fest!!!

Ja ikväll har jag färgat håret inför Halloweenfesten...tänkte mig på lite vågad färg....vad tycker ni????



Har även bakad till festen ikväll....
haft besök av lillbroder med tjej...blev en snabbfika med dem..kul...sorry att jag inte hade nått kul att bjuda på...måste ta mig i kragen och baka lite och lägga i frysen....

Sen hade minsann svärfar varit på ovanvåningen idag och börjat isolera inneväggarna på våra rum...så barnens rum är klara..

 


I morgon ska vi ha hantverkare i duschen...vår ena vägg en ju lite mjuk...så det ska fixas till nu...hoppas det inte e jätteskadat...

Nä...nu ska jag hälla mig på soffan och se Grey´s anatomi...

och för de som nu tror jag totalt flippat ut så var det så klart en peruk på fotot uppe....men det såg man ju förstås...
det blev den vanliga färgen ...skulle bara täcka de grå....



Önskar alla en skön kväll...
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0