Update....

Ojoj...det var visst ett tag sen....
Jaha ...vad har då hänt sen i onsdags????

I torsdags var jag ledig och hade jag skvaller/mys fika med Mia och Madde. Så skoj och mycket att ventilera...småkillarna lekte....ja det var en bra dag!

I fredags var jag också ledig...helt otroligt. Då blev det städning på schemat..hela dagen gick åt till det...på em körde vi till badhuset hela familjen....
Så mysigt...men jag fattar inte vad folk får ut av att sno andras tvål, shampoo och balsam...jäkla typer det finns...
På kvällen blev det tacosmys med grannen och Idol.

I Lördags....ledig då oxå!!!! Då blev det bullbak och kladdkakabak + att jag och Alexander städade tvättstugan med strykning, tvätt, mangling osv....så fint så...
På kvällen blev vi bjudna på mat hos syster med familj ...så mysigt.
Bokade dag till pepparkasbak och övernattning....så kul!

I går då...skulle varit ledig men fick ta en 7.30-13 tur...6 av 8 boende i influensa...5 personal har varit/några är dåliga! Kom på en positiv sak med att vara dement som mina boende...de kommer inte ihåg att de varit dåliga!!!!

ja sen blev det lite firande....
14.00 fars dags firande hos svärföräldrarna ...mat och tårta....
17.00 fars dags firande hos pappa och mamma...mat och sen glass....alla syskon hemma...kul att träffas så allihopa ibland...händer inte så ofta eftersom både jag, mamma och syster jobbar helger....

Ja det var väl vad som hänt ....idag har jag jobbat hela dagen och ikväll tänkte jag se på Ullared...har hört om det men inte sett....så det måste jag kolla in ....

Ha en skön vecka alla...här kommer det mest vara  jobb...bara ledig på torsdag...hoppas man håller sig frisk!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det ser ut att vara fler än jag som inte får tiden att räcka till. Har inte ens hunnit att kommentera/ visa att man finns och läser.Nu börjar transport sträckan fram till jul. Influensan verkar inte vara någon höjdar "hitt" i alla fall. Se det positiva. Det är bättre nu, än vid jul. Ha det gött! / Suss

2009-11-09 @ 23:37:32
Postat av: Maria

Känns som det går i ett hela tiden nu fram till jul...nu börjas det med utv.samtal oxå i skolan som man ska lyckas klämma in någon dag man e ledig helst.

Ja man får väl se om man klarar sig från influensan som går nu på jobbet....får väl kurera sig väl.

Ha det bra! Kram

2009-11-10 @ 09:07:59
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0