Äntligen fredag...

                       Äntligen fredag...Idag jobbar jag 6.45-12.15....sen...

Ikväll kommer världens bästa guddotter och systerdotter......EMMY!!!!!!!
Detta lilla charmtroll ska sova över här fredag till lördag och vara här hela lördagen.....gud va här ska mysas!!!!!

För varje gång man träffar henne så kan hon nått nytt...innan var det Belle och Sander..men nu kan hon säga Isabelle och Alexander...med en rolig betoning på a:na i mitten.....

Vi pratatade namn nu i veckan...vem som hette vad....
jag heter moster eller Isabelle och Alexanders mamma...
Morfar heter älskling..haha....han e nog mäkta stolt!
Var så att morfar köpt en napp som det står morfars älskling på...så där e förklaringen....men den behöver han ju inte berätta om han inte vill!

Ja i varje fall så ska hon vara här hos moster och Jocke....belle och sander i helgen...



Nyklippt med rosa färg i håret...Angela har klippt...det har hon full koll på!


Charmtroll!


Med Alexanders mössa



...och så trilla vi lite på mormors fötter...


Idag är det min mormors födelsedag...84 år! Grattis till dej kära mormor...





och även Isabelles gudfar Jonas fyller år...37! grattis till dej med...




Ja jag kan bara önska er en härlig fredag...det tänker jag ha!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0