Förberedelser...

Ja bara lite mer än en månad kvar till jul...
KUL!!!!

Har fixat till årets julkort.....
så här såg förra årets kort ut...


dålig kvalitet för det är avfotograferat!

Och i går kväll hade jag det så mysigt....alla julklappar som jag hunnit köpa togs fram, julmusik i högtalarna och sen var det igång...inslagningen...blev så bra...och så kul det är!

Får ta det lite i taget eftersom jag jobbar mån-fre julveckan och veckan innan ska det förberedas för Alexanders 8-års dag den 20:e.....
Så det gäller att passa på när tillfälle ges....



Årets skörd än så länge...det kommer mera...
jo man handlar ju julklappar åt en del...tror det är ca 25 st om jag räknat rätt!

Nä nu ska det tränas lucis i byn!
ha det gott!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Åh, vilken mysig hög som ligger där. Visst är det roligt med jul, fast man är äldre? Tycker om att pyssla o stöka till jul, MEN tiden blir knapp i år. Det är min jobbar storhelg i år. Sedan dröjer det 3 år till nästa gång. Ja,ja det får väl gå. Men har tagit semester v50. Hoppas få lite gjort den veckan. Ha det så bra tills nästa gång. / kram Suss

2009-11-18 @ 00:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0