Drömmar

                   Usch...drömmar...inte alltid så postiva...

2 nätter har jag drömt drömmar som berört mig väldigt illa....
Det har varit olika drömmar med båda personer jag känner och inte känner inblandade.

Vill inte gå in på vad de handlade om...

...men med den första mådde jag så dåligt efteråt ...hela dagen..gick och tänkte på vad jag skulle kunna göra för att det inte skulle bli så osv...detta var med en "okänd" person..jaja..jag vet vem den är men känner den absolut inte...vet inte om jag skulle vilja det heller efter denna drömmen..
Funderade på vad jag gjort för att bli behandlad så...usch och fy....hemsk känsla i magen hela dagen...

Den andra var med lite kända personer och nån man vet vem det är....hemska människa....vad fan tänker man med när man uppför sig så...pinsamt...har tänkt på det under dagen...och visst kan det hända men fan så skämmit....jag skäms varje gång jag tänker på drömmen på dennes bekostnad....

Jaja...inatt hade jag i varje fall en vanlig dröm utan några hot och konstligheter...

ha det bra!

Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0