Underbart!

Finns det något bättre....
Man känner sig trött och inte alls sugen på att jobba....
Var lite så idag när jag kom till jobbet...

....så går jag in  till en boende och hälsar ....

.... och då säger denna ....-" Du e´ fantastiskt söt idag !" 
 Jag blev så överraskad så jag svarade bara  - Menar du?
Då säger personen ... " - jag menar det, kan säga det igen !"


Tack tack! Dagen blev genast bättre, dessa små stunder och tillfällen gör att man trivs så bra på jobbet.
Man ger mycket men får så mycket mycket mer tillbaka!!!!

Ha en underbar kväll alla!
Kul att få kommentarer oxå på det man skriver....skoj skoj...

Kram kram

  Ett leende betyder så mycket!

Kommentarer
Postat av: Mia

De e de som gör jobbet, de stunderna!

2009-06-13 @ 21:38:26
Postat av: Maria

Kan bara hålla med!

2009-06-13 @ 22:01:55
Postat av: anne-marie olsson

De är ju sånt som gör att man fortfarande vill jobba inom vården trots dåliga arbetstider och dåliga löningar.Kram Anne-Marie

2009-06-13 @ 22:32:24
Postat av: Maria

instämmer helt!!!

2009-06-13 @ 23:01:27
Postat av: Erika

Naw så kärt sagt, men du e ju så himla kär o söt =)

2009-06-15 @ 21:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0