S:T OLOF !!!

Idag har jag varit i S:t Olof !
Det var ett tag sen man hängde där var och varannan helg....
närmare bestämt typ 14-15 år sen.....när man var ihop med Jörgen.
Ja jag säger då det....vad tiden går.... känns ju inte som det skulle va 15 år sen man gick på Joneberg....
men verkligheten hinner ikapp ibland...

Jaja...idag har jag i varje fall tagit mig tillbaka till S:t Olof,
dock inte i samma syfte som då !!!

Vi har varit på badet....
Lisa och Maximillian skulle åka dit och bada... och frågade om vi ville med....
inga andra planer fanns mer än att ta det lugnt....så vi hängde på....efter lite onödigt körande...
Vi hade bara lite tråkigt bröd här hemma, så denna snälla mamman skulle in på Brunnshallen och handla lite baguetter och tunnbröd till en god fika.
Så iväg bar det till staden ....hittade parkering direkt och skulle precis hoppa ur bilen när jag kom på att jag inte tog plånboken med mig...YES..... så går det när man ska göra sig till.
Hem igen, bredde de tråkiga mackorna och iväg mot S:t  Olof.

Vi mötte Lisa och Maximillian utanför, tog våra badkassar och fika och sen intog vi badet.
Kan ni tänka er att tom denna jag... fick på bikinin och visade mig ute bland övriga...kom tom i vattnet...ganska fort....
Duktiga jag....det var inte så varmt som vi tänkte oss och solen kom och gick....med badade blev vi och fikan åt vi....
så skönt att bara vara...   .....   ....   sen väntar 5 långar dagars jobb på mig from i morgon...

      

Men jag har kollat läget och när 20 arbetspass är avverkade då HAR JAG SEMESTER !!!!!

Kram Kram


 Poesi och visor är inte saker man hittar, utan det är saker som hittar en, och det enda man kan göra är att gå där de kan få tag på en.
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

Kommentarer
Postat av: rebecca

gud va skönt o bada! Kunde ju ringt ti maj(: kram

2009-06-16 @ 19:13:54
Postat av: Maria

Det va inte jätteskönt direkt!!!

2009-06-16 @ 20:32:12
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Erika

Där är så mysigt att vara o bada!

2009-06-16 @ 21:01:07
Postat av: Maria

Jag har nog bara varit där 2-3 ggr innan. Men det va fint, lite kallt då bara idag!

2009-06-16 @ 21:22:16
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0