Tillbaka blick 1

När jag väntade Isabelle för 10 år sen fick jag förr mig att skriva en dikt åt henne när hon föddes.
Men det gör man ju inte på beställning. Jag försökte och försökte men det blev inge´ bra!
Men när hon sen var född och man lärt känna henne lite då bara bubbla det ur mig....

Du -Ett Underverk!

Som ett litet frö,
började Du växa i mammas mage.
Större och större,
starkare och starkare.
De 9 månaderna gick ganska fort
och Du blev mer och mer efterlängtad.
Så den 29 januari 1999 kom Du till oss
och Du blev glädjen i våra liv.
Nu kretsar allting kring dej,
Du vår egen lilla solstråle.
Tack för att Du finns
och Välkommen till livet.

Maria 990227



Man är ju allt annat en vacker på denn bild ...men men...här var det inte så mycket med henne.
2685 gr och 48 cm.

Mitt lilla gryn som nu är stor och vacker!




Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad ni ser unga ut! O Isabelle är lika söt nu som då!

2009-06-25 @ 22:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0