Övernattning

Idag kl 9.00 skulle barnen iväg på övernattning med fritids.

Eftersom vi ha fått som vana att ligga längre på mornarna så fick jag ställa klockan!
Vi gick upp  8.00 åt frukost, det skullle vara nya kläder från Ullared på ...kolla så allt var med i packningarna...
och sen bar det iväg mot Tommarp.



Bilfärden dit var väldans så tyst och lugn...alla satt nog i egna tankar... och funderingar...
Vi kom fram,  packningarna ut ur bilen och in i nästa bil...bilkuddar med...och så in på gården på Tommeliten.

Det gjordes indelningar för vem som skulle åka var osv....sen bar det iväg....
Det vinkades och vinkades... 

Undrar vem som saknar vem mest??? ....

Har jobbat 12.30 -21.00 och nyss hemkommen, är här väldigt lugnt och tyst hemma...

Okej, jag erkänner direkt...jag saknar nog barnen mer än de saknar mig just nu....men sånt e´ livet och det är skönt och kul för dem att de vill vara med på såna här roliga saker!!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0