Midsommardag!

Har jobbat till 14.30....skulle jobbat till 16.30 men vi var 3 i em så jag fick gå lite tidigare!!!
Ganska skönt. Har varit en lugn och skön midsommardag annars på jobbet...

Kom hem med huvudvärk igen....la mig och vila en stund i soffan.
Kulla ikväll, Dannys orkester...Joakim och övriga har åkt dit men jag var inte ett dugg sugen...

KÄNNER MIG BARA TRIST, TRÖTT OCH TRÅKIGT !!!

Jag och barnen har haft myskväll, sett lite på tv, tog ett ryck i deras garderober och konstaterade att de växt mycket....
inte mycket som passar.... Bestämde med mamma att vi ska köra till Ullared i början av nästa vecka...lite shopping åt dessa stackars barn med för små kläder...tvättmaskinen rullar....

Tycker inte att det riktigt känns som midsommar...har inte fått in rätta midsommarkänslan...beror kanske på vädret eller att jag jobbar hela midsommar eller kanske det bara beror på mig själv.... denna trista, trötta och tråkiga människa....usch vad dryg ja känner mig just nu....ska nog fortsätta och ta en rusch till i min garderob...

Ha en skön lördag alla!

Kram Kram

Thumbnail Medan man funderar på vad man ska göra kan man slå sig ner och sjunga en visa.
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0