Jobbeonsdag

Dagens program:

* klockan ringer 06.00
* Väcka barnen och bli klar själv
* 07.00 lämna barnen på fritids
* 07.30 börja jobba
* Har inhandlat en ny dammsugare till jobbet idag! Skönt nu kan vi städa igen!!!
* 14.00 midsommarfest på jobbet med barndans och sång, fiol och dragspelsgubbar, kaffe och jordgubbstårta
* 16.30 slutar jobbet
* Hämta barnen
* laga middag
* Göra nubbesallad till midsommar
* Göra matjestårta till midsommar
* barnen i duschen
* göra kransar till håret (midsommarfest på fritids imorgon)
* stryka kläder till imorgon
* Diska om jag orkar...
* natta barn i tid ikväll
* 21.00 grey´s anatomi om jag e´vaken
* God natt!!!

Thumbnail Utan Puh skulle äventyret vara en omöjlighet, sa Kanin högtidligt.... Omöjligt utan mig! En sådan björn är jag! sa Puh stolt för sig själv.
Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

Kommentarer
Postat av: Mia

Var de inte säsongsavslutning på Grey+s förra onsdagen?

Mmm, den tårtan ni fick på jobbet är sååååå gooo! Avis!

2009-06-17 @ 20:49:08
Postat av: Mia

Var de inte säsongsavslutning på Grey´s förra onsdagen?

Den tårtan på jobbet är såååå gooo! AVIS!!

2009-06-17 @ 20:50:33
Postat av: Maria

jo rebecca sa det innan, hade helt glömt det! Tårtan va inte helt fel...

2009-06-17 @ 21:11:06
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo Rebecca sa det innan....hade jag glömt!

Tårtan va inte helt fel...

2009-06-17 @ 21:12:37
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0