Hur är era barn ???

MÅNDAGSBARN: Kan få det slitsamt.

TISDAGSBARN: Vackra men lata och okunniga.

ONSDAGSBARN: Argsinta och envisa.

TORSDAGSBARN: Kloka barn med extraordinära egenskaper.

FREDAGSBARN: Har tur med sig.

LÖRDAGSBARN: Starka.

SÖNDAGSBARN: Livsnjutare.



Då ska vi se här :
  Sjäv är jag ett söndagbarn !!!
Livsnjutare, det var ju inte så dumt....ska ta och börja njuta lite mer av livet tror jag!!!


  Isabelle är född 29 jan -99 : Detta var en fredag. Har tur med sig... ja ... det kan ju vara bra...det får vi utnyttja lite tror jag bestämt....skoja bara. Önskar henne all tur .... och hon är så framåt och positiv så det kommer gå alldeles gallant för henne känner jag på mig!


  Alexander är förr 20 dec -01: Det var en torsdag. Kloka barn med extraordinära egenskaper. Ja vad ska man säga ... han e väldans så klok ( tycker även hans lärare inte bara mossan) och har många bra egenskaper som han utnyttjar väl.... mycket kreativ, spontan, humorisktisk.... ja han kommer gå långt tror jag...


Vilka barn man har...kan inte annat än att vara stolt över dem.... vem var har de fått dessa goda sidor från ???

Kram kram


  Kom inte för sent till det du vill komma i tid till. 
                                    Källa: Nalle Puh - A.A. Milne

Kommentarer
Postat av: Mia

samuel föddes en tisdag o han är verkligen söt! Fast de tycker väl alla mödrar om sina barn.... Hoppas däremot inte att de andra på tisdagsbarnen stämmer!!..

2009-06-21 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0