Höga klackar och män!!!

Vad är det med karlar och höga klackar ??? 
   Kan man sätta alla män i samma fack när det gäller höga klackar ???

Min man e´tokig i höga klackar....färg, form, sandal eller stövel.... det kvittar ...bara det e´hög klack !!!

Var på fest och hade höga klackar...
Fick höra många kommentarer som t ex : vilka klackar, snygga ben, snygga skor, vilken sommarbrud osv...
Ja, de flesta är nog likadana!

Jag älskar att dansa och det e´ju inte så enkelt i 10 cm höga klackar... det går ett tag ... men sen blir det byte ...

Min man tycker då ... amen du var ju så sexig.... jo visst att man e´ snygg i höga klackar och kanske kan känna sig lite sexig... men  det e´ ju inte alls bekvämt eller praktiskt !!!
Särskilt inte när man vill dansa!

Bytte till Ballerinaskor senare på kvällen och tänk... jag blev uppbjuden ändå ???... kan det bero på något annat än klackarna ...kanske har man någon bra egenskap som gör att män bjuder upp ändå.... det  är kanske människan som finns i dessa här höga klackarna .... som ändå är lite intressant även utan sexiga ben och klackar....

Det e kanske ändå bara min man som har höga klackar som sin stora last här i livet...någon som har  erfarenhet av detta ???

Va vet jag....är ju bara en tjej som vill dansa och ha kul och inte alltid ha höga klackar !!!!

Men jag älskar alla mina skor  "med klackar"  som jag fått av mannen....tanken är ju god även om det e´ svårt att gå i alla dessa olika varianter!
        

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Ah, där var ju de jag svassade runt i på jobbet för Lukas o din "Man"....ler Jag ÄLSKAR klackskor, men MIN man tycker de är något dyrt ofog jag har för mig.... Ska vi byta?!ler

2009-06-15 @ 12:45:31
Postat av: Rebecca

dom glittriga e ju bara för snygga, ja alla dina skor, men dessa blev jag kär i nästan. haha

2009-06-15 @ 12:46:34
Postat av: Maria

Jag slipper ju köpa mina själv....synd då att man inte lär sig gå i dem....

De glittriga e´jättefina, men de är sååååå trånga vid tårna...

2009-06-15 @ 14:09:40
Postat av: Mannen

Hmm... uppbjuden trots ballerinaskor, kanske kan bero på att nästyngsta damen var 25år äldre än dig! =) Nädå Maria, det är faktiskt inte skorna jag är tokig i, utan DIG när du har dem på dig... Det borde du väl förstå vid detta laget!!! Men men, det finns kanske ingen fru som vill ha en "sån" man...? (tror bestämt även att det är minst dubbelt så många skor jag gett dig, för att inte tala om underkläder...)

2009-06-15 @ 17:51:07
Postat av: Erika

Ha ha din blogg är för rolig att läsa =)Du jag hade varit glad om ola hade köpt så många skor till mig. Du verkar verkligen ha en stora samling skor!=)

2009-06-15 @ 21:05:41
Postat av: Maria

Ja vet "mannen", att det inte är för skornas skull. Visst vill alla fruar ha en sån man , är bara lite svårt att gå i alla. Älskar dej! Puss

2009-06-15 @ 21:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0