Grillning på hög nivå!!!

Ikväll har jag jobbat...igen!!! Tredje kvällen i rad!

Vi var 3 personal...händer aldrig...men vi beslutade för att lyxa till det nu i sommar så vi kunde göra något extra!
Så ikväll har alltså jag, Lukas och Susanne jobbat.



Vi bestämde redan i söndags tror jag det va ...att vi skulle grilla.
Så Lukas har varit grillmästare och vi andra 2 har servat!!!

   

Gick som en dans och så kul vi hade både personal och boende.

Sen har vi haft finbesök ikväll också.... Sötaste Mia och Samuel kom och hälsade på oss.



     


Jättekul...killen bara växer och växer...
Och Mia saknar vi såklart på jobbet.... men jag hade gärna bytt ...tänk att va hemma med en liten baby och bara njuta....jaja...tillbaka till verkligenheten....

Vi har bara haft det så jäkla mysigt ikväll!!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Miljoner TACK för ikväll!! När de kommer till såna här tillfällen så saknar jag faktiskt jobbet, myset där är ibland! O er!

2009-06-30 @ 22:27:31
Postat av: Erika

Såmysigt det ser ut!=)

2009-06-30 @ 23:25:00
Postat av: Maria

Tack själv Mia är alltid kul när du kommer!

Du kunde ju oxå vart med Erika!

2009-07-01 @ 18:36:21
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0