Foto från förfest och lite sommarnatta

Med på fotona är jag, Rebecca, Marina, Mattias och lite andra okända personersom vi dansade me´ !

Redo för party:


Min söta Rebecca



Fina Marina


  
ja vad ska man säga...                                                                                                                   Mattias kom senare
         


Mysiga!                               Kom igen det svänger ju!    Någon bjöd upp till bugg...               justering
       

Kram på dej             Vänner                               Puss!                                 Sötisar!                              Vi 3, fin kombination!

      

Så här såg lite av vår hellyckad kväll ut i lördags på Sommarnatta , Tingvalla!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Blev visst lite konstigt i texten här men man fattar nog!

2009-06-08 @ 22:48:10
Postat av: Rebecca

Jag fattar!!!!

Fina kort!



Men fan jag får inte rätt med min blogg, jävla skit. nu går jag och lägger mig!!

2009-06-08 @ 23:05:25
Postat av: Erika

Har du också blogg rebecka? Skicka adressen till mig isf =) Kram

2009-06-09 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0