Nytt ...eller bytt...

Idag har vi bytt ut våra köksmöbler.
Våra gamla var från mammas avlägsna släktingar...blärk..inte fina alls men fyllde sin funktion!

Så nu har vi "nya" fina köksmöbler...men nya ...NEJ dessa är kanske ännu äldre än de förra...bordet tror jag varit min mammas mosters eller nått. Stolarna har varit gammelfarfars tror jag det va´!

Men när Martin broder skulle flytta till Kristianstad så fixade han till dessa.....blev så snyggt....sen flyttade de hem igen  och bytte möbler när de fick lägenheten här...så nu stod dessa bara på farmors vind...

Men nu har de nu intagit Gladsax....är så nöjd med dessa!

 

Idag åkte granen ut...har trillat för sista gången....Alexander pyntade av och bar ut den!
Sen plötsligt kom han in med toppen av granen, satte i foten ,klädde och tog in på deras rum!

jaja...jag slipper den i varje fall!



Nu ska mannen och jag se Flickan som lekte med elden och barnen ser på Discodaggarna!

Trevlig kväll!

kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0