Modell för en dag...

Ja i somras fotade jag Isabelle här hemma lite...Alexander ville inte  alls...
men nu var han sugen...och se så fint det blev!

         



                           

                     

  

 

   



   


Sen har jag mina absoluta favoritbilder som jag funderar på att förstora upp så mycket det går...för att sen har på den stora väggen som blir i trappuppgången när vi är klara där uppe!

Titta och njut av mina älsklingar!





Ja då är det bara 3 dagar kvar till julafton...jag fixar och donar med min sista hemliga julklapp som jag tror att de som ska få den blir mycket glada för!
Annars innebär vecka jobb måndag till fredag...men det är nästan bara korta turer så det är skönt!

Ha en skön dag!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Maria! Vilka underbara foton, tycker särskilt det tredje, det stora på Alexander är störtskönt; han har ju värsta modell-pose´n ;)

Så får jag passa på att önska er en riktigt God Jul och massa mys och ledighet med familjen..kram!!

2009-12-22 @ 10:58:27
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: maria

Hej Anna! Jo det fotot är riktigt bra!

Du får oxå ha en skön jul...läste precis om din bandvagn...hihi.

Jag jobbar fram till fredag sen är jag ledig till nästa fredag...ska bli så skönt.

Ha det bäst! Kram

2009-12-22 @ 19:11:40
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0