Julen är över...

jaha...då var det klart för i år också!!!
Julafton är över och fort gick det!
I år kom det 5 tomtar och avlöste varandra...inte ens vi vuxna visste vilka de sista 2 var...skummisar....

Här kommer lite bilder från julafton...



Mina fina barn...



jag...Emmy undrade om Angela fixat håret...fint moster....



Årets skörd...


de 2 första tomtarna...



Isabelle och Emmy väntar och väntar....


Tomten som vi hade "beställt"

   

  

ja det var lite från gårdagen...

och nu är det som vanligt med mig...hade jag fått skulle julsakerna åkt bort idag...

Nu vill jag ha vår och sol... men det dröjer nog ett tag!

Nu ska här i varje fall njutas av ledigheten...jobbade idag 16-21...sen är jag ledig till nyårsdag 7.30....så skönt...
så jag hoppas och önskar att alla kollegor håller sig friska och kry för jag vill inte jobba mer just nu.....dessa fem dagar i rad e´ fullt tillräckligt!

Så nu önskar jag er alla en fortsatt trevlig julhelg....

Kram kram


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0