Helgen snart förbi...

Det har varit en lugn helg..
I lördags blev Isabelle dålig...kräktes och hade diarré....
Själv blev det tvätt, strykning, mangling och lite städ....lite....en sväng till Jysk och en til Lindex för lite julklappsbyte.
Isabelle blev bättre igen efter att hon sovit en stund.
Kvällen mös vi mest och såg på  Monsters VS Aliens....den var bra den...


                      


Idag söndag skulle jag egentligen träffat gamla klasskompisarna Helena och Åse...men jag ville inte riskera att smitta dem med Isabelles baskilusker från igår.

Så det blev lite julklappsbyte och shopping på Bo Ohlsson.
Alexander har försökt lära mig allt om Pokemon....går ungefär lika bra som när Joakim börjar prata bildelar med mig...okej!!!

När vi kom hem fortsatte jag städningen..tar sin lilla tid....finrumsbordet har varit belamrat med barnens och mina julklappar....ett ställe med det som ska bytas...Köksbordet har idag blivit fullt av Joakims julklappar som han packat upp idag ur sina kassar....
Barnen har occuperat badkaret nu i 1 1/2 timme...med alla pokemon gubbar....

Men NU säger mitt huvud STOPP och även lite näsblod som jag får ibland när det blir för mycket!
Så kvällen tänker jag tillbringa i soffan!!!
Kanske någon bra film på tv:n....

Får bli städning av kök och sovrum och toaletter imorgon...

                
ja bilden säger väl allt om hur pigg jag e´ikväll...

Ha en skön söndagkvälll!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0