Äntligen fredag...

Dagens började med Luciatåg på dagis/fritids ....6.45 gick tåget ute i mörkret.
Så mysigt med kallt ..var det idag!

   

Efter det blev det jobb ....7.30-16.30...
gick väl bra...men vi var lite personal ...blir så nu i höstrusket.....förkylningar osv...svårt att få in andra att jobba...så vi körde på två!

Har länge sagt att jag inte förstår huir man kan somna på en "pinnastol"....en del  av de boende kan det utan problem...men nu e´ det bevisat att det går hur bra som helst!
På min rast satte jag mig på en vanlig pinnastol i personalrummet, lutade huvudet mot väggen och somna!!!!!
UTAN PROBLEM!!!!!
Då e´man trött....har haft huvudvärk i några dagar så det var så skönt att koppla av...hur man nu kan göra det på en pinnastol!

Så nu e´det äntligen helg...och jag är ledig!!!!!!!
Julbord i morgon och Lucia på söndag!

Ikväll e´ det IDOL som gäller!  Håller alla tummar på ERIK!!!!!!!

Ha en skön fredag!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, somna på jobbet? Säg vad inte ur trötta/ över arbetade mammor kan! Kanske är det jag som somnar på jobbet på måndag. Var och dansade till Scotts ( fredag), var hemma kl 04,00 inatt. Upp kl 08,00 idag. Sedan ut o dansa i Boråsparken ikväll igen. Kommer nog att känna mig lite "sliten" imorgon. Men vaddå??? Lever bara en gång haha ( tror jag???) Ps Torktumlaren fixad, utan brutna fingrar eller klämnda tår. Ds / Kram Suss

2009-12-12 @ 14:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0