Tredje semester veckan slut.....HJÄLP!!!!!

Ja denna vecka har mest handlat om att fixa till min fest.
Det har bakats, städats, fixats, handlats....osv.

Vi har varit vid Gyllebosjön 1 gång och havet 3 gånger denna vecka.
Tom jag kom i vattnet....men det va ju faktiskt skönt!

 

    


Joakim har svetsat och fixat och målat balkongräcket som nu är på plats....han e´ duktig han!
Jag har oljat in balkonggolvet igen....solen står på ganska många timmar på fm....så det behövdes!

   


Sån här fint blev det! Min nya solstolsdyna på plats oxå!


Lördag.....ja min försenade 30-års fest.
Goa vänner, go mat...grillad kalkon, kycklingspett, kräftor, räkor, kulpotatis, rosenbröd,sallad och goa såser.....lite dricka.....kan livet bli så mycket bättre????

  
   
                                              
 Snuttan Emmy....


 Coola killar....

  Tuffa tjejer....

  Kusinmys...bus...

 Martin somna innan barnen...nästan.....

 Mina presenter....är på mycket god väg mot en ny kamera .....


Söndag....visning på Spinneriet..11.00, 13.00, och 15.00, Isabelle och jag har varit och hjälp till lite denna gång.
Guidning i spinneriet med film, trädgården, kaffe.....solen.....UNDERBART!!!!

   
   ...målilla tändkule motorn....

 
Pappa in action!


                       


Men vi var bara med 11.00....sen fick det bli Borrby strand...poolen lockade...

   

Hela gänget samlat....

   

På vägen hem stannade vi till på Piri piri....och tog pizza med hem....som vi mumsade i oss uppe på balkongen....så härligt!!!! Direkt ur kartongen.....







Men nu är denna vecka slut ( okej några timmar kvar)....bara endast 1 liten vecka kvar av semestern....sen börjar allvaret igen...suck....ska hitta rutiner igen....skolan börjar, alla aktiviteter kommer igång, möten överallt....ja tillbaka till verkligen.....

Men inte riktigt än....1 VECKA KVAR!!!!! ATT NJUTA!!!!!! Är inte riktigt redo än.....

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Härliga bilder!

Helgen varit bra??

2009-08-09 @ 22:30:22
URL: http://tegenmark.blogg.se/
Postat av: Maria

helt underbar helg! Själv?

2009-08-09 @ 23:45:04
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0