Tillbax till verkligenheten....

Idag har då varit första dagen efter 4 1/2 veckors semester....blä........kändes det i morse.
Men när jag väl kom dit och träffade mina kära kollegor och kom igång att jobba så var det ganska kul ändå!

Men Gud va fort man koppla bort saker...tex hur F-N byter man ett drag i sängen med personen i.....vi stod en bra stund innan vi kom på bästa sättet....sen hade vi lite problem med blodsockermätaren oxå....men men det löse sig.

Annars var allt som vanligt där nere...alla var vid liv.....(brukar oftast vara någon som går bort under sommaren och värmen)....men inte våra tuffa tanter och gubbar!

Det blev bullbak på em och nu ikväll är jag så himla trött så jag skulle kunna sova nu!!!!!
Men först ska barnen bearbetas ......
Tar ju sin lilla tid!

Idag fyller Josefin 21 år!!!!!!



Grattis till dej vännen, hoppas Du haft en kanonbra födelsedag!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0