Shopping och nöje...

Idag har vi tagit oss en tur till Kristiandstad.
Joakim hade lite ärende på Biltema och jag var på Elgiganten och köpte en ny kamera....
 
Fin va`!!!!

Barnen shoppade oxå lite....
Sen träffade vi Martin och Josse som skulle upp och visa sin lägenhet på några intresserade.
Så vi passade på att äta tillsammans på Burger House.....tur att semestern snart e slut.....pizza i går ...hamburgare idag....


Sen åkte vi till Bäckaskogs slott..... så fint. Man fick titta både inne och ute i trädgården.
Isabelle tyckte det var lite läskigt med så stora hus....
 

   
                                   
                  
                          
  
                       

Martin H detta hade varit något för dej att titta på...gamla kungar och drottningar....mums filibaba....

Jag försökte hitta lite inspiration på tex lampor till ovanvåningen....fanns en del....men kanske inte för vårt hem...hahaha.
Det har varit en trevlig dag.....
och när vi kom hem fick jag ju tvunget testa min nya fina kamera....






Nu ska jag installera Isabelles nya Sims 2 spel på datorn....sen blir det nog huvudkudden för denna Hernedahl-Bengtsson är trött ikväll.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Du köpte en ROSA kamera?! "Pinklady"?! :)

2009-08-11 @ 13:46:36
Postat av: Maria

Fanns bara i den färgen kvar...svart och grå va slut....och vi konstaterade att de e ju inte färgen man tar kort me´ hihi.

2009-08-11 @ 16:39:10
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0