En finne!

Isabelle hade fått en finne och ville att jag skulle trycka ut den..
Jag sa till henne att försöka själv först, sist blev hon så sur när jag hjälpte henne för att det gjorde ont!!!

Hon blev rosenrasande !!!!!

Isabelle: Nä hjälp mig inte då, då får den sitta där och ta DÖ på mig.

Jag förklarade att man inte dör av en finne, den försvinner igen !

Alexander: Mamma är det sant att man kan dö av en finne ? Isabelle säger det !

Mamma : Nä man kan inte dö av en finne, då skulle jag dött flera hundra gånger om !!!

ÄLSKADE BARN

Kram kram

  När man är en björn med en mycket liten hjärna och tänker ut saker, upptäcker man att en idé som verkade vara riktigt idéaktig inne i hjärnan, är annorlunda när den kommer ut i det fria och andra människor ser på.
Källa: Nalle Puh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0