Alexander vägrar sova!

Det var en kväll nu innan skolstart som vi skulle få barnen i säng i TID!!!!!! A
lexander vill gärna ligga i vår säng och läsa men vi bestämde att så skulle det inte gå till ......
VI kämpade och lirkade, läste böcker osv......men det var med stora protester....

Så det slutar med att Alexander säger till Joakim:
- "JAG SKA KOMMA IHÅG NÄR JAG BLIR STOR HUR DU BETEDDE DIG, FÖR SÅ SKA JAG ABSLOUT INTE GÖRA!!!
JAG SKA VA SNÄLL TILL MINA BARN!"


ja så var det med den saken...en liten stund senare sover han gott i sin egen säng!

 pajas!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: erika

ha ha,ja dessa barn =)

2009-08-26 @ 21:58:07
Postat av: Annica

Hej!



Ja precis, dessa barn!

Det är inget kul då barnen tror att de ska bestämma en massa... Tur att han somnade gott sen ju.

Kram/Annica

2009-08-27 @ 07:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0