20 år....

Har fastnat i bloggträsket.....

läser om...Unga 20-åringar som skriver och sina liv, fest, dans natten lång, kläder, smink....
snygga som sören är dom också....en annan va och såg ut som en mes...jaja...

Skitkul att läsa och följa även om man inte känner dessa tjejer......men så tänker man...

VAD GJORDE JAG NÄR JAG VAR 20 ÅR?????

Jo....då blev jag mamma till Isabelle (19 år och 9 månader )och jag var en mycket stolt mamma!
Inget partajande här inte.....men det var ett val jag gjorde.....och jag ångrar absolut ingenting!
Hade inget behov då av att festa och resa osv.....
Isabelle blev en partypingla direkt...var på sin första 20-års fest när hon var 2 månader gammal.

(avfotograferat, dålig kvalite)

Alla hjärtans dag 1999, Isabelle är 2 veckor gammal.

 ( igen avfotat)

Min 20-års dag! HAHAHAHA.......Isabelle exakt 3 månader

Men tänk ändå så olika det är.....hur och vilka val man väljer i livet!
Men det har ju mycket att göra med mognad, intressen, resurser och behov osv att göra!

Nu är man 30 år, gift, har 2 barn 10 år och snart 8 år!
De börjar bli stora och klarar sig fint!
Har alltid velat ha en sladdis....men det tycker inte mannen.....
Men nu är jag klyven.....barnen är stora...då får man börja om helt på ny kula....tror inte jag är beredd på det....Och som sagt mannen vill ju inte.



Jag kan känna att mitt behov av att vara ute och dansa och ha kul har kommit nu .....
en rolig tjejkväll....bara tjejsnack, "tjejdricka", dans och bra musik .....
Så jädrans kul man kan ha det!!!!!!!!!

Jaja.... detta var bara en lite tanke...

Trevlig helg!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: jenni

håller helt med dig

2009-09-02 @ 05:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0