Släktträd

Idag har jag varit nere i stallet hos farmor och börjat på släktträdet vi ska ha där nere på väggen.
Fick inte rätt med projektorn som skulle lysa upp min kladd jag gjort, så det blev lite på  frihand.

Visste inte riktigt hur farmor skulle reagera när hon såg mig stå och måla på hennes vägg!!!!!!
Och hon kom flera gånger, med blombuketter och vaser mm...
och till slut hade jag kommit så långt så hon såg trädet...men hon tyckte det var fint men jag fick ju fylla i hela!
Undrade först som det var mina bröders påhitt....upppps där fick dom sig en känga....
Till saken hör att hon är lite dement....
Men jag fick färg på hela och får se imirogn hur det ser ut då om det ska fyllas en gång till.

Nu sitter jag med Alexander och försöker göra matteläxa...inte så lätt alltid då han ger upp direkt när han inte förstår.
Men vi kämpar på....

ikväll är det zumba igen....skitkul!
Ha det gott
kram

Kommentarer
Postat av: susanne

ZUMBA - Det verkar " skitkul" allså, haha

/ Kram Suss

2011-09-22 @ 11:01:56
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0