Semester!

Idag har jag tagit semester!
Tyckte jag gjort mig förtjänt av det...haha!
Skulle jobba idag sen ledig tis och ons och sen jobba tors -sönd.
Så jag satte upp turen och snälla snälla Helen tog den!
Det tackar vi för.
Jag har ju redan varit ledig i 3 dagar med då har det fixats till födelsedagen, handlat, städat osv....
så nu ska jag bara njuta...tvättmaskinen rullar, strykjärnet är på , mangeln rullar....

Haha...semester....jag älskar det!
Ska köra en sväng till Boan också för Alexander har pärlat så mycket att pärlplattan är sönderstruken...
så det måste inhandlas en ny...
Tänkte titta lite på trädgårsmöbler också....jag vet vad jag vill ha på balkongen med de är ju så DYRT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nä minsann...plikten kallar!


tack för mig!


Kommentarer
Postat av: carro

Hihi vad gulligt :)

Ja visst är han!

KRAM

2011-05-03 @ 17:25:31
URL: http://cada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0