Svärfar 71 år

Ikväll ska vi fira svärfar Bertil som fyller 71 år.




Sen ska jag göra något som jag aldrig gjort...
JOBBA NATT ...men bara en halv....20.50 - 02.00...
tänkte det kunde va bra att testa och en mjukstart på en halv natt kan ju va kanon!
En lördagkväll/natt har ju de flesta som är lediga något inplanerat...så där för fick de bli så här....jag tar första halvan och en av nattisarna tar andra halvan.

Vi får väl se hur det går....tror inte jag hinner sova nåt nu innan vi ska iväg...får ta det lite lungt nu på em.
Har tvättat och strykit klart alla dagis/fritids gardiner nu...och jag kan med gott samvete gå och jobba nästa helg... när fixarhelgen är....för jag har gjort mina 4 timmar här hemma med gardinerna. Har även gjort en snabbstädning ....bara dammsugit då.

Nä minsann nu får Ni ha en skön dag....jag får väl gå och blåsa till håret efter duschen.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0