Min bara göra vad jag vill dag!!!!!

IDAG ÄR JAG LEDIG!!!!!!

Bestämde mig för att bara göra det själv ville idag!
(förutom att tvätta och handla)

Började morgonen med en skön morgonpromenad...härligt väder den 1 september!
Gick ut på en grusväg som jag inte tänkte på direkt innan men vände innan jag kom ända fram till huset...(kan vara där Gudrun Shyman bor...vet inte riktigt om det var den vägen jag var på!)

Kom hem och satte mig vid datorn...SIMS 2 en stund..måste ju se hur min familj har det...haha...



Sen var det dax för min såpa...Days of ours lives..haha..jag och alla tanter ser väl på denna
(brukar titta om jag har tillfälle när jag e ledig..måste ju uppdatera sig!)

 

Sen har jag länge velat se filmen Så olika av Helena Bergström....mest för att Arvingarna är med i den..hihi



Men den var faktiskt ganska så bra tycker jag...även där inte Arvingarna var med...
När jag hyrde filmen av min mans morbror så frågar han mig efter mitt CHASSINUMMER... oopss...jag menar personnummer sa Sven...haha...märks att han jobbat på macken hela livet...

Isabelle ringde hem från skolan och berättade att Troj ( hennes kanin) hade blivit pappa idag.
Hennes kompis Ebbas kanin Kram har fått hans ungar idag... vet inte hur många än men en var död.
Nu är det ju så att även Puss, Ebbas andra kanin ska ha ungar nu vilken dag som helst....med Troj...haha.
När de parade kaninerna så ville de vara säkra på att det skulle bli några och det lär det ju bli...han var pricksäker den där lille Troj ...hahaha!!!!!!

Ja så så här långt av denna dagen har jag bara njutit!!!!!!! Och haft det bra!!!

Ska snart förbereda för lite pannkakor till kvällsmat...
Isabelles dans börjar ikväll och så är det föräldramöte i hennes klass också ikväll.

Så det får väl vara färdignjutit för idag tror jag....

Ha det gott
Kram kram

Kommentarer
Postat av: jess

ja det har du rätt i!

2010-09-02 @ 09:48:58
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: susanne

Sv Maria

Nu blir det till att ta fram kupé värmaren. Stå och skrapa rutor på morgonen hinner man inte med.../ Kram Suss

2010-09-03 @ 17:50:32
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Susanne

Har gett dig och din blogg en awards på min blogg :)

http://sussifarten.blogg.se/2010/september/beutiful-blogger-awards.html#comment

2010-09-05 @ 20:58:46
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0