Det värmer hela hjärtat!

I går kväll var vi på Fritidsgården och hjälpte till att vakta!
Så kul och så många barn och föräldrar som anslöt sig!
Så bra att någon tar tag i det hela och ordnar detta för våra barn!
Eva heter eldsjälen i detta.
En supertrevlig mamma från Isabelles klass.

I går kväll sa hon till mig att hon alltid blev så glad när hon såg mig.
Att jag alltid såg så glad ut med ett leende på läpparna.
Jag smittade av mig på min omgivning.

TACK SÅ MYCKET EVA!
Det värmde verkligen hela mitt hjärta.
Kul att få lite positiva komplimanger när det varit ganska mycket av det andra på sista tiden.

Tyvärr har jag inget foto av henne så jag tog mig friheten att sno hennes facebook profil bild...
så här kommer den:



Nä nu måste jag återgå till hemmet...som ska städas, tvättas osv...
men det e med ett varmt hjärta jag gör det idag!

Jag önskar Alla Er läsare en skön lördag!
Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Den bilden gör henne kanske inte rättvis! Hon lätsom en trevlig msk och inte en häxa?? Men det bor kanske alltid 2 personer i en person ??? Ha en bra städ dag.. / Kram Suss

2010-09-11 @ 13:05:09
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0