Det e´skönt att få lite gjort!

Kunde inte sova längre än 7.30..trots att jag då jobbat till två och var hemma vid halv tre.
Natten gick jättebra, alla var så snälla och sov så fint! och jag hann inte bli trött innan jag slutade...de kritiska timmarna är nog sen runt 4-5 tiden...har jag inbillat mig i varje fall...får testa en hel natt nån annan gång.

Men i alla fall..idag har jag gjort min plikt och röstat!


Sen får vi väl se vad det blir av det!
Jag tycker det är ganska kul att se på männiksorna som är och röstar.
En del är så fint klädda i kjol och klackskor...vet inte riktigt varför....vem visar man upp sig för de 5 minuterna det tar att rösta???
Inte är politikerna där och ser att man gör det man ska...hihi.
Jag själv kom i jeans och basketkängor! Haha...



Efter röstningen tog vi en runda i trädgården...tog in sakerna inför vintern, städade undan i friggeboden så vi får in cyklar och dyl.
Sen lastade jag bilen full och körde till återvinningen.

 
Skönt att bli av med skiten!


Vi har ju som jag berättat innan stort behov av en till kaninbur..Plutten bor just nu i friggeboden.
Hittade en annons på Blocket...på en isolerat bur med plats för 2 kaniner....300 kr ...jag slog till direkt!

Kommer lite uppdate om det imorgon...tog sin lilla tid att hämta den.Stor och tung!!!
Pappa fick komma och hjälpa till.
Men mer om det imorgon!

Har precis sett Ensam mamma söker och är ganska trött nu...är väl de förlorade timmarna som tar ut sin rätt nu!
Så vi hörs igen imorgon!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0