Dessa barn...

Ja du Susanne (suss i farten)...haha...

Isabelle kom ikväll ...lite lycklig...
"mamma...jag har kommenterat hon suss i farten som du har med på din  blogg"...

Va????? säger jag...
"ja mamma vem är hon?"

Det är en som har läst min blogg och som har en blogg som jag läser!
VA???????????????? säger hon...

Jag trodde det var nån du jobbade med......
Känner du inte henne??????

Nä inte i "verkligheten" vi har inte träffats men läser varandra bloggar.....

Amen mamma...nu har jag kommenterat hennes bild.....
asgarv och pinsamt röd i ansiktet.....

Sen kollar hon och ser att du kommenterat på hennes...ännu mera garv...

Så jag sa till henne att nu får hon ju uppdatera lite oftare när hon har "trogna" läsare...haha...

Nu kallar sängen...är ganska slut i huvudet efter denna jobbedag...känner att jag inte gjort mycket med de boende idag, vi har haft:
* frukostmöte
* handledning
* personalmöte
* tandvård för 3 boende
* mejerivarorna kommer
* menigo kommer ( ica varor)
* åka med hemtjänsten och hämta middagen
* ringa in vikarie

När jag kom hem och funderade så hade jag banne mig inte ens sett en av tanterna idag mer än vi måltiderna...är det så en fungerande vård ska vara ?
Ibland blir man mörkrädd över allt som läggs på oss.

Så nu ska jag bara ta min bok och krypa ner i sängen....börjar 6.45 i morgon.

God natt

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha! Dessa barn är för sköna!! Det är helt ok. Det är bra med yngre läsare oxå. Jobbet - ibland så är det inte så man hänger med. Kan ibland fundera över vad det är som är annorlunda. Det som man tycktes hinna med för ett par veckor sedan, kan kännas alldeles övermäktigt i daxläget. Ja, är det inte konstigt??? Ni är säkert jätte duktiga, något som inte chefen kanske SER!! / Kram Suss

2010-09-16 @ 08:31:55
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0