Bengtssons städkärring!

Har nu städat hela huset...pust!

Barnen har ju som vanligt ingen lust att hjälpa till...inte ens på sitt eget rum!
På deras golv låg lite allt möjligt och jag bad Isabelle att ta undan sina tidningar mm så att jag kunde dammsuga där sen!
När jag kommer in där har hon tagit upp TIDNINGARNA....jag undrar om resten kan kastas då det ligger kvar...amen du sa bara tidningarna ....mm sa jag... suck, men hon gjorde det till slut...efter lite "hot" när vi körde och köpte glass i em.
Jag konstaterade att jag var inte husets pass-upp...som man kan sitta och kalla på om man vill ha dricka mm....att vi har både en skohylla och klädhängare i hallen så allt behöver inte ligga på golvet... jag vet inte om det blev bättre av det...men man behöver avreagera sig lite ibland!
Just nu står alla pysselsaker framme på ett bord för att Isabelle har gjort ett kort...men jag ska inte säga nått...ska se om hon fattar!

När jag gick här med dammsugaren fick jag ett upplägg till bloggen...det kommer här:

När man ska ta ett foto av sig själv för att lägga ut här eller facebook osv så fixar man håret, lite smink här och där osv...sen åker kameran fram...första fotot tas, andra fotot tas  osv osv osv tills man är någerlunda nöjd!!!! Eller hur instämmer ni eller?

Så därför bestämde jag mig för att när jag hade städat färdigt så skulle jag ta 1 foto av mig...utan att styla till, utan att sminka...jaja..kanske lite rester från igår, otvättat hår  osv ...ni hajar va?
Det ska bli det första fotot jag tar...eller jag ska bara ta 1 foto...ska inte ens titta i spegeln innan...

Är Ni beredda...jag kommer strax igen ska bara hämta kameran...vi ses strax...

jaha...vet inte vad jag gett mig in på med här kommer det..all natural....vet inte om det var en så bra ide´...



Haha...ja vacker e man då inte... tittar inte ens in i kameran...men jag tog bara ett som jag sa!!!
man får väl inse sanningen att lite smink och stylning hjälper ju till en hel del för att man ska våga visa sig ute..hihi.

Ha en fortsatt skön lördag...jag tror att jag behöver en dusch...och lite smink...och lite hårfix..haha

kram kram



Kommentarer
Postat av: Susanne

Ha! super! Tro inte jag är snyggare på något sätt, haha. Skall banne med ta ett kort och så kan vi skratta tillsammans....Kram städkärring! / Suss

2010-09-11 @ 19:51:50
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0