2 härliga tjejer!!!




Idag är det lovdag från skolan....och jag är ledig från jobbet...SÅ SKÖNT!!!

Isabelles kompis Ebba har sovit över i natt!!!!

Och herregud va kul dom har!

Igår kväll var det fullt ös....de dansade, sjöng, skattade, bytte kläder 50 gånger, fotade sig tjoade osv osv...
Man kände sig så glad av dessa båda pinglor.

Vi såg Idol ihopa och de berättade om killar,kompisar osv osv...pprecis så som jag önskat mig att det ska va att få barn ung...
att man kan umgås och berätta saker för varandra...utan att de ska tycka att man är pinsam!

Annars får jag väl ta tag i hemmet idag...är bara ledig idag sen 4 dagars jobb...
ha en skön helg alla!

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Susanne

Sv Det är bra för sammanhållningen att "festa" loss tillsammans, haha,och utan chef.Vi har oxå turboläns på jobbet, men av annat slag, inte skoj alls. / Kram Suss

2010-09-24 @ 09:26:48
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0