Ledig torsdag!

Dagen började toppen bra!!!!!!!
Fika hos Madde med Mia....var ett tag sen vi sågs....och vi har alltid lika mycket att ventilera när vi väl träffas.
Både Elias och Samuel hade växt....båda två har ju fyllt 1år oxå....shit va tiden går snabbt....
Förrvirrade Mia och jag trodde vi skulle vara där 8.30....men då var inte Madde hemma.....ooppppsss....var visst 9.30 vi bestämt...men men...så fick vi mer tid tillsammans.

Sen hemma igen blev det en tag med dammsugaren....det var behövligt IGEN!!!!!!

När barnen kommit hem från skolan så gav jag mig tusan på att vi skulle klippas oss.
Alexander har lite problem med det....det är inte lönt att boka tid ...för vill han inte så GÖR han inte.
Men idag var det en bra dag och vi åkte in till staden och blev klippta ALLA 3!!!!!

Ikväll var det sen möte på Tommeliten...det var väl det vanliga som togs upp...inget överraskande eller så....allt är bara bra...så skönt!

Annars e´det väl ganska lugnt .....imorgon blir det jobb....+  alla dagar fram till nästa fredag...pust......dock bara möte på tisdag ( min enda lediga dag) men man ska ändå köra....

Igår var jag och lämande spjälsängen till broren Mikael och Lisa...nu är det bara 1 månad tills jag ska bli faster....Fasiken vad det hörs gammalt....men så kul det ska bli....tror precis som alla andra att det blir en liten tjej...men vi får väl se!

Nä nu ska jag sätta mig i soffan ...börjar en film på 3:an nu 21....vet inte om det är något bra...men i vanlig ordning så somnar jag väl i första reklamen så det kvittar ju...hihi.

Ha det gott alla!

Vi hörs!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Bästa sömn pillret som finns, tv reklam. Man känner sig så mjuk o avslappnad. Man börjar bli tung i ögon locken. Skall bara blunda en liten stund. Och vips, så snarkar man för fullt. Ja, finns det något skönare??/ Suss

2010-03-04 @ 22:08:02
Postat av: Maria

haha...instämmer helt.Trevlig helg! Kram

2010-03-05 @ 13:45:07
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hej Maria! SAKNAR dig. Längesedan du gjorde ett livs tecken ifrån dig. Hoppas du/ni mår väl!/ Kram Suss

2010-03-10 @ 23:17:17
Postat av: Maria

Jag lever.....andas...mer är det inte haha...trött....

2010-03-11 @ 08:27:06
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0