Kvällspromenad...

Alexander och jag gick ut  en liten sväng ut ikväll...
Joakim fixade där uppe och Isabelle passade på att sätta sig lite vid datorn.

Vi hann inte långt förrän han börja prata....det bara bubblade ur honom...den gillar den i klassen, den är ihop med den, men han dumpa henne...på rasten så ....idag har vi....du vet mamma...osv.

Jag lät honom prata och bara lyssnade...sen frågade jag vem han var ihop med eller var kär i ...då blev det tyst...lite generad och flinade...men han var abslout inte kär i nån...??...!!!...???

Sen frågar han mig rakt ur... den lille killen 8 år och 3 månader gammal...
- " Har du haft det mellan 5 och 7"???  hihihi....

VAD SKA MAN SVARA PÅ DET????

Ja frågade bara om han visste vad det betydde och vem han hört det ifrån? Men det ville han inte svara på....

Han glömde det lika fort och pratade på om annat....men herregud....så liten och ändå så medveten....tror faktiskt inte att jag själv hade nån tanke på detta i den åldern??....

Men när man sen tänker efter så sjunker ju allt i åldrarna...smink, utmanande kläder, sprit osv osv...så egentligen är det inte konstigt...MAN BLIR BARA SÅ FÖRVÅNAD!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0