Knutfri!!!!

ja då har man legat på "operationsbordet" igen....läkaren tog bort de sista tre knutorna från huvudet idag...JIPPPIIIII!!!!!!!!!!!
Vet bara inte riktigt hur jag ska sova inatt...är på båda sidorna...hmmmm.....

Men det e skönt att de är borta...har några små på kroppen oxå men de får sitta ett tag till...orkar inte fler gånger just nu!

Träffade mamma på sjukhuset...och vi körde hem till mormor och fikade...var ett tag sern jag var där....vilket hon påpekade direkt!
Bara ge en skuldkänslor...tiden räcker tyvärr inte till åt alla man vill träffa...hade gärna åkt in till henne oftare men det vill sej inte....

Har haft en dryg kväll....2 barn som inte ville göra läxor....tjat om fritidgården och lek imorgon...jag tyckte det räckte med fritidsgården på kvällen 18.30-22....men det var vilda proteseter....
Alexander fixade sina 3 läxor på 10 min när han fattade att jag menade allvar att det inte blir något alls om inte läxorna görs....

men Isabelle....jag har fått reda på att jag är en dum, korkad mamma, ser ut som en ko, är ett pucko osv.....så skönt att höra....blir det värre i tonåren???????????

Vi får väl se hur morgondagen slutar....jag jobbar till 13.30, sen får vi se vad som är i vänten!

Men vilken ljuvlig vårdag det varit...alltid något positivt!!!!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0