Hel mysig dag!

Började dagen inne på Friskhuset...så skönt!!!
Sen bjöd jag hem Lisa, Mikael och William på frukost....så mysig stund ute i solen!


På söndag är det dax för dop av lille William....goe pågen

I em var jag och blev klippt....blev så helnöjd...vad tycker ni?

 

Nu ikväll har vi varit inne hos grannarna på grillning....med vin, sherry, kubb, boccia osv osv...
Alexander stod 20 minuter på Svends crosstrainer....blev totalt slut !!!!
Fick jätteont i benen och blev dålig i magen efteråt...så vi gick hem för en stund sen och preparerade med lite alvedon....men det lär ju nog vara träningsvärk i morgon!

 
Alexander lär Anna-Britta om pokemon!!!


  
                          
Ha en fortsatt bra dag alla...min har varit toppen!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad han har vuxit, lill killen.

Snyggt hår, svalt i nacken. Men skulle inte våga klippa mig kort igen ( är typ 18 årsedan). Gillar sällskaps spel, det är alltid roligt. Ha en bra dag och en fin helg med dopet. / Kram Suss

2010-06-30 @ 15:13:04
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja han växer så det knakar!!!

Ja det e så skönt! Men jag e hopplös...låter det växa ut ...blir trött på det...klipper det...växer ut och klipper av...osv osv...haha...

Tack det ska jag ha...hoppas det blir strålande väder på söndag...dopet ska va ute hos min farmor...hon har ett ullspinneri med jättefin trädgård!

Kan lägga in lite bilder efter söndagen!

Kram

2010-06-30 @ 15:44:29
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det vore kul med bilder. / Kram Suss

2010-06-30 @ 22:02:25
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Annica

Vad fin du blev i håret!

2010-07-01 @ 22:10:45
Postat av: Isabelle den bästa!

Haha LoL jag va ju snyggast på alla bilder jag va med på ( MEN DET ÄR JAG JU ALLTID!)

2010-07-06 @ 22:12:02
Postat av: Maria

Tack så mycket Annica!

Isabelle...vad ska jag säga!!!

2010-07-07 @ 22:44:00
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0