Har jag berättat om min man???

Mannen min skickade ett sms förra veckan om när det passar bäst att åka på semester!
Vi hade inte bestämt att göra något speciellt...
Men nu tyckte han att någonstans måste vi åka!
Så jag skickade tillbaka att det går när som helst ...men var har du tänkt???
Svar kom då: Tälta i Gröstorp (byn sidan om vår), biltävling, polkagrisar i Gränna mm mm....

Sen kom där ett nytt v.30 27-29 juli är bokat!

Kul, var ska vi åka?????

Svar: Det berättar jag inte, det får ni se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Amen....hur ska vi då kunna packa osv....

Svar: Det kommer en packlista!!!!

Så nu sitter man här och vet att man ska iväg på semester...men VAR?????????????????????

Ha en skön vecka....nu har jag 6 arbetspass kvar....sen semester...som ska börja med en härlig fotvård!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: susanne

Vad roligt! Men det här med ospecade resor......man kan ju hamna var som helst, fniss. / kram Suss

2010-07-05 @ 12:18:27
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja jag lovar att berätta var vi hamnade....haha

Kram

2010-07-05 @ 19:25:44
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Anonym

Spännande! Hoppas det blir bra. Kram

2010-07-06 @ 17:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0