ledig torsdag!

Ja idag har jag varit ledig...och då blev det städning på schemat.
Det var verkligen i behov!

Men idag gjorde jag en Marina!
På med de nya högklackade skorna...och så igång med bra musik och så dammsugaren....
funkar jättebra!




Tog en runda till Simrishamn i ösregnet...vilken jäkla knall det kom...
Hade 500 kr på värdebevis hos Guldsmedjan sen jag fyllde 2....ops var på väg att skriva 25 men det va ju 30!!!!!
Så det blev ett fint halsband (tycker jag i varje fall) + 2 "ploppar" eftersom det var lite kvar....


Ikväll tog vi en runda till Monica, Martin och Emmy och sen mamma och pappa och Martin.....gissa vad vi gjorde där????



Rätt gissat haha...sålde jultidningar...ja snart e´det jul.....
jag har 17 julklappar klara....ja jag vet ...lite tidigt kanske...men det blir inte så dyrt i december...
och då fyller Alexander år också.....

Nä nu ska jag spela lite Sims2, barnen sover och mannen är hos en kompis och fixar med hans nya bil.
Så sov gott och dröm sött!

Tänk att ibland känns allt bara så rätt, så bra, så underbart!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0