Hallå i det blå....

Då fick man en extra dag ledigt....jaja...vård av barn då...
så idag ska det städas och tvättas och strykas....får se vad jag hinner med...

Igår blev snickaren och svärfar klara med tv-rum, sovrum och toalettgolvet där uppe.
Nu ser man lite bättre var rummen kommer bli exakt....kul att det växer fram liksom...

 tv-rum

 sovrum

 toalett

Så nu ska dessa täckas med papp, alla sakerna ska flyttas hit och sen ska golvet läggas i hallen och barnens rum.

Ikväll ska vi ha lite hyss för oss......vad får komma senare...kan inte avslöja nåt nu!

Såg i min statiskt att det är en hel del som har hittat min blogg och läser...skitkul...
hade varit kul att veta vilka det är...
de som vill kan väl skriva sitt namn ....behöver inte göra nån kommentar..bara ett litet namn.....kunde va kul tycker jag!

Jag har insett att jag har 4 lediga helger framför mig...ja alltså ledig från jobbet då...

Denna helg är vi bortbjudna....om Isabelle är bättre.

Nästa helg fyller svärfar 70 år på fredagen, fix och städhelg lör-sönd på dagis och på lördagkvällen ska vi fira mamma och pappa som har fyllt och ska fylla 55 år och Martin som blivit 20 år.

Helgen efter det ska jag på tjejfest hos Marina (nattis), vi blir 7 st tror jag....mat, dricka, singstar sen Tingvalla med Scotts...så kul vi ska det !!!!!

Sen den fjärde helgen är det höstfest här hemma i medborgarhuset....nån som vill med????

Ja det är ju skönt att veta vad som väntar....

Nu ska jag ta en sväng dammtrasan, dammsugaren och moppen om jag hinner...kommer ju en dag imorgon också.med

Jag önskar alla läsare en trevlig helg....det tänker jag ha!!!!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi måste ju ha koll på dig snäckan!

Kramar Frida och Marcus med familj!!

2009-09-11 @ 11:38:22
Postat av: Maria

Va kul!

Hoppas ni har det bra!

Kram

2009-09-11 @ 12:14:07
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Annica

Fullt upp som vanligt!

Isabelle får krya på sig!

Kram/Annica

2009-09-11 @ 13:03:19
Postat av: Maria

Hon är bättre idag, har varit iväg lite småkrasslig de andra dagarna så det är redan på bättringsväg...skönt!

2009-09-11 @ 14:57:28
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Birgitta

jag e en flitig läserska av din blogg... tycker de e så kul.. kram...

2009-09-11 @ 15:14:09
Postat av: Susanne

Hej! Ja, olika faller lotten haha. Är ledig denna helgen,men sedan jobbar jag 5 helger i rad. Vad säger familjen? - Jobbar du nu igen, konstigt haha. Och som laxen på moset är julhelgen min, ibland kan man hålla sig FÖR SKRATT. Men det är framtida bekymmer. Är ledig denna helgen, och håll i dig! Det blir Scotts igen!!! Denna gången Sigges loge. Så nu blir det en trevlig helg igen.Ha det bra / Suss

2009-09-11 @ 17:55:57
Postat av: Maria

Usch och fy 5 på rad ....inte kul!!!!!!

Jag kunde få jobba denna helgen...sjukt både lörd och sönd kväll. Men vi ska ju bort så det gick inte....synd....nej...inte sugen.

Och vi ska fixa med ovanvåningen i helgen, ta upp hål i taket osv såd et är fullt upp ändå1.

Ha en superkul kväll på logen....kommer det ju garanterat att bli så klart!

Kram

2009-09-11 @ 21:08:42
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

I ärlighetens namn får jag säga att jag själv har lagt mitt schema, ingen att skylla på alls.Trivs alldelesför bra med mitt jobb. Sjukt är det nog över allt. Det känns aldrig något vidare att fixa in en timvik kl 06.45 på morgonen. Tack! Helgen kommer att bli superbra. / Suss

2009-09-11 @ 22:53:21
Postat av: Susanne

I ärlighetens namn får jag säga att jag själv har lagt mitt schema, ingen att skylla på alls.Trivs alldelesför bra med mitt jobb. Sjukt är det nog över allt. Det känns aldrig något vidare att fixa in en timvik kl 06.45 på morgonen. Tack! Helgen kommer att bli superbra. / Suss

2009-09-11 @ 22:58:28
Postat av: rebecca

va var d för hyss ni skulle ha för er? Kram

2009-09-13 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0