Att skrämma en ko!!!!!!!!

I lördags när vi var på fest fick jag höra att en tjej (nämner inga namn) hade skrämt en ko!!!!!

De hade varit ute och gått sidan om en kohage och korna hade sprungit längs hagen.
Och hon hade tokat sig på sin sida....
Tjejen hade satt sig ner bakom en buske...
och när kon kom nära hade hon hoppat upp och "buat".....
Kon blev så rädd att den i sin panik att komma bort hade snubblat och trillat....

hahaha...som jag skrattade....

Behöver ni en "koskrämma" så hör av er....jag har namn och nummer!!!!
HAHHAHA ...skämt...



                                                  


Kram kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Haha, nu fick vi lära oss hur filmjölk kommer till./ Suss

2009-09-22 @ 17:50:19
Postat av: Anonym

ja så e det kanske. F-n vad jag skrattade när de berättade..skulle ju filmats!

2009-09-22 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0