1:a advent...


                              




                                                     När första ljuset brinner
                                                    står julens dörr på glänt 
                                                    och alla människor glädjas
                                                      att fira få advent



Dagen började med jobb 7.30-13.00...
När jag kom hem blev jag sugen på att baka..

  


Nu fixar jag tonfisksallad som vi ska äta undertiden vi myser till
Ensam Hemma...som barnen tycker e´ så bra!

Hoppas alla haft en bra 1:a advent!

Kram kram




Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad trevligt du pyntat till advent. Bakning kommer v 50. Vad har du gjort för god kaka i långpannan? Sådanna kakor är alltid bra att ha recept på. Har jobbat helgen oxå. Själv blev det städning när jag kom hem idag. Blir övervåningen klar till jul???/ Kram Suss

2009-11-29 @ 22:05:37
Postat av: Maria

Tack tack1

Det är mazariner i braspannan...jättegoda.Kan skriva ner receptet här sen.

Men tyvärr hinner vi inte bli klara uppe till jul. Går i ett med julbord här och där ,lucia tåg och julfester....sen en födelsedag oxå den 20:e. Så den får vi fortsätta med nästa år känns det som!

Kram

2009-11-30 @ 17:38:45
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0