Kanonbra vikarier!

Vi har sån tur på mitt jobb...med våra vikarier....

En av dem, Lukas har vi haft varje sommar sen 2005 tror jag...helt fantastisk kille som alla boende (tanterna) och personalen är lite förälskade i....haha (ok kanske inte Per).
Får man inte upp en tant så kallar man på Lukas sen fixar han resten!
Han e´ guld värd!
Var även fotograf på mitt bröllop!

Sen har vi hans mamma Ingrid som även hon hängt med i några år nu...mycket trevlig och bra att jobba med.
Ställer upp när hon kan och har tid! Har så många järn i elden denna kvinna!

Ifjor fick vi då Susanne och Agneziska som är toppen bra!
Susanne frågar lite snällt om hon får städa lite....sen ryker dammet till höger och vänster... skafferiet fick sig en omgång...och gud va grannt det blev...alla gamla torrvaror är putsväck! Tackar vi för... Vi trötta ordinarie...

I år har vi bara en ny vikarie, söta Therese. Märks inte att hon bara varit hos oss i ca 2 veckor...hon väcker, duschar, serverar och fixar som om hon alltid varit där.

Ja.. vi är lyckligt lottade hos oss...

Nu på vårkanten känner man att det är tid för semester, det kan bli lite smågnabb och gnäll utan egentlig anledning...
men det e bara vi trötta ordinarie personal som behöver semester!
Och då kommer dessa pärlor in och styr upp allt ... man får själv ny energi när man jobbar med dessa pigga varelser...så man orkar kämpa de sista veckorna fram till semestern...

Ta inte illa upp nu...men jag vill ju ha SEMESTER NUUUUU!!!!!!!!!
Bara 5 arbetspass kvar....

Kram kram



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, visst e dom toppen alla våra goa vikarier!!!!

Jag har oxå "bara" 5 arbetspass kvar!!! tjohoo!!! va jag längtar!!!

Kram

2009-07-07 @ 19:25:32
Postat av: Maria

Ja kanonbra allihopa! Vi ses på torsdag! Kram

2009-07-07 @ 20:33:59
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Erika

Vad skönt ni har fått så bra vikarier!=)

2009-07-07 @ 23:31:44
Postat av: Maria

ja det e´ de gamla trogna! Haha

2009-07-08 @ 07:53:56
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: sussi

nu tycker jag nog att ni smörar ganska bra va...hehehe.

2009-07-08 @ 17:32:10
URL: http://susannemars.blogg.se/
Postat av: rebecca

Nä suss, vi smörar inte!!!!! Ni e TOPPEN allihopa.

2009-07-10 @ 16:42:46
Postat av: Maria

Ja vi kan ju inte hjälpa at nu e så förbaskat duktiga!!!

2009-07-10 @ 17:54:38
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0