Sköna söndag!

Vaknade först vid 6.30 och kunde inte sova mer....typiskt!!!!
La mig på soffan och slog till tv:n ...alltid nåt skit att titta på ...och se det hade sin vanliga effekt...
efter ca 30 minuter så sov jag....vaknade till vid 8.30 och gick och la mig i sängen igen!
Men då skulle det ju givetvis ringa !!!!!Lika bra att stiga upp!

Efter frukosten  tvättade jag  Mazdan....
den blev ju så grann!!!!

 

Joakim tvättade Blazern...jag funderade på Chrysler också men som tur va nämnde jag det inte för mannen .....
är ju inte så kul sysselsättning det där!!!!

Sen tog barnen och jag en runda ner till farmor på Spinneriet....
Isabelle intog gräsklipparen....



och Alexander lekte i buskarna....




Vi körde med pappa hem och fikade när mamma kom från jobbet....en mysig liten em stund.

Sen bestämde vi att de kunde komma och grilla ikväll.
Monica och Martin och lilla Emmy kom på besök, så vi bjöd in dem också till grillning.
Det blev hamburgare, snitzel och kotletter, potatisgratäng, friterade potatissmiles, friterade lökringar, sallad .....ja mycket och gott!!!!! Mätta blev vi!

Lilla Emmy har fastnat i en nej period.....kvittar vad man säger så får man nej till svar!                                                       
                                                 bus i sängen..                              lite tv-spel

 Emmy drack lite hastigt så kläderna blev alldeles blöta.....moster rykte ut och hittade kläder i rätt storlek bland Alexanders sparade!!!!!!! Så fin hon blev!

  Se upp för denna blicken....ARGA BLICKEN...den kommer när du minst anar det!!!!!

  Mina små loppor har blivit några riktiga datanördar......Är det inte Sims så blir det Spela.Ws.


Ja det har varit en skön dag utan en massa konstigheter....vi har bara gjort mysiga saker idag känns det som!
I morgon börjar min andra semester vecka!!!!!  
Lite ångest...hoppas på bätttre väder!
Ha det bra alla!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0