SEMESTERFIRARE!!!!

Har då idag jobbat sista dagen innan semester......slutade ett istället för halv fem....skönt !!!!!!

Sprang och var lite smådryg på fm  om att jag skulle dra på bikinin och hoppa i poolen när jag kom hem....

tyvärr kom det både regn och åska innan jag hann sluta....så övriga kära kollgor tyckte jag kunde jobba till halv fem....

Men "tuffa" jag kom fram till att jag skulle ändå bada....jaja....

Hämtade barnen på fritids...hem och fixa lite.
Tog en sväng till Bo Ohlsson och Lidl ( har bara varit där 1 ggr innan, lite skum affär).

Regnet försvann ganska snabbt...och värmen kom igen.
Det blev grillad kyckling med massa goda tillbehör...mums....mums....

Sen tänkte jag att jag måste ju stå till vad jag sagt idag...så in och i bikinin


och ner som attan i poolen.....whheeeee......det var inte så skönt....inte jättekallt...men abslout inte varmt.

   (snygga haka va!)

Det blev ett snabbt dopp innan barnen hoppade i  ( och var kvar en bra stund)!!!!


   


Joakim och jag spelade sen badminton...hahaha....gick så jättebra....NOT!!!!!
Sen tog jag en kvällspromenad...nu blir det bara slappa!!!!!!

Skön semester alla!


Kram kram


Kommentarer
Postat av: sussi

hahaha jag tänkte skicka ett medelande när jag insåg att det nog fan blev fint väder för daj...hehehe va skoj att bikinin kom på idag ju!!!have a lovly semester honey

2009-07-15 @ 22:09:08
URL: http://susannemars.blogg.se/
Postat av: Erika

Så mysigt ni verkar ha det =) Ha en toppen semester! Kramar

2009-07-15 @ 22:41:16
Postat av: Anonym

Jo solen den kom igen...så skönt....så man får ju hålla det man sagt...haha....

Ska ha en kanonsemester...Får boka in en dag Erika för date!

Kram på er båda!

2009-07-15 @ 22:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0