Redig!

Idag tog jag mig friheten att gå hem tidigare från jobbet!
Hade 2 duktiga vikarier som jobbade så jag var bara överflödig!

Jag tänkte köra hem, dra på mig och lägga mig i !!!


Skönt!!!!

Men så blev inte fallet... svärfar var där hemma och flyttade ved in i vedskjulet...då kan man ju inte bara lägga sig på gräset och lata sig!
Så det blev på med jobbevantarna och köra ved.
Bertil körde hem vid 15.00 ( det var han välförtjänt av...svetten lackade) men då var jag så igång så det blev sammanlagt 3 intensiva timmar för mig med veden.
Fi fan va svettig man ble´!

Just nu förbannar jag vår fina kakelugn...men det ger ju skön värme på vintern så arbetet är ju inte förgäves!!!

Nu ska vi snart grilla och äta en god kvällmat... sen ska jag banne mig hålla kväll.

( Har förstått att det är en del som läser bloggen ...men inte vågar lämna något kommentar...fy skäms...skoja bara !)

Trevlig kväll alla det tänker jag ha!

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är iaf duktig o kommenterar dig blogg hihi. Kram på dig vännen min!

2009-07-01 @ 20:58:17
Postat av: Maria

Ja du e alltid duktig vännen....saknar dej

2009-07-01 @ 21:17:08
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag är iaf duktig på att komentera din bloggg hihi Kram på dig vännen min

2009-07-01 @ 23:56:11
Postat av: Erika

Saknar er med! Hoppas jag kan komma och jobba hos er något nästa sommar =)

2009-07-02 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0